“Démultiplier un dispositif de formation innovant pour les encadrants des professionnels de la petite enfance” (Διάδοση ενός καινοτόμου σχήματος επιμόρφωσης για τους συντονιστές των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας) (F/98/1/64041/PI/III.3.a/FPC) από το 1998 έως το 2000, σε συνεργασία με Βέλγιο, Βοσνία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Κύπρο, Μολδαβία, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Σλοβενία. Η αποτελεσματικότητα της πρώτης φάσης του προγράμματος (βλέπε παρακάτω ερευνητικό πρόγραμμα «Construction d’un référentiel pour l’encadrement et la formation des professionnels de la petite enfance») είχε ως συνέπεια την έγκριση μιας δεύτερης φάσης. Στόχος ήταν να μελετηθούν οι πολλαπλασιαστικές δράσεις και οι δυνατότητες εφαρμογής του “Οδηγού Μεθοδολογίας” σε νέους εταίρους, φορείς και χώρες. Συγκεκριμένα η ΕΑΔΑΠ είχε αναλάβει, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Κύπρου, τη μελέτη σχετικά με την επιμόρφωση των συντονιστών τοπικής αυτοδιοίκησης και των σχολικών επιθεωρητών της Κύπρου.

Image Gallery